Compostela 2012 – Francie dobyta !!!

Zobrazit místo Pouť do Santiaga de Compostela – etapa VI 2012 ‎ na větší mapě (POZOR! Mapa je automaticky rozdělena na 2 stránky)

Opět se snažíme zprostředkovat pozdravy od našich statečných a smělých  poutníků, kteří právě ukusují kilometry z již 6. etapy a trpělivě a vytrvale se tak zase o něco přibližují k svému cíli – k Santiagu de Compostela.

Omluvte sníženou kvalitu většiny autentických obrázků, způsobenou přenosem MMS. Mírně redakčně upravené přepisy SMS zpráv uvádíme chronologicky tak, aby ta nejnovější byla vždy navrchu:

25.7.2012 4:21:15
Vracíme se ze svatojakubské pouti, letos ze švýcarského Thun do francouzského Bellegarde. Bylo to krásné. Jsme už v ČR, po šesté máme být na Florenci. Na viděnou.

23.7.2012 22:30:44
Neděle (22.7.): Mše svatá u břehu La Valserine, jejím údolím na kafe v Chézery, pak nocleh na louce u Champfromier. Nádhera.
Pondělí (23.7.): Obídek o mnoha chodech (je velmi sympatické, že denní program začíná opulentním obědem – to by mohlo pro příště  přilákat i další poutníky 🙂 – pozn.red.) a další sestup údolím až před Bellegarde. Odtud zítra odjedeme do Ženevy a ve středu ráno budeme v Praze. Těšíme se na viděnou a moc děkujeme za modlitby.

22.7.2012 10:08.22
Po páteční propršelé noci v motelu je od včerejšího dopoledne opět krásně. Údolím bystřiny Valserine jsme došli asi 4 km za Lélex, táboříme v lese. Zdravíme pátera a všechny na mši!

20.7.2012 23:09:00    uvítání poutníků
Přes St-Cergue a sedlo La Givrine jsme ve výšce asi 1300mnm přešli hlavni hřeben Haut-Jura a hranici Francie. Zmokli jsme, takže se sušíme v motelu v Tabagnoz.

20.7.2012 9:15:46
Včera (19.7.) jsme šli po osluněných viničných svazích nad jezerem. Místní víno jsme i ochutnali. Došli jsme do Gland a zahnuli do hor, přespali u potoka u Begnins. Krásně.

18.7.2012 23:51:08

Zde je naše první foto s Martinem u kostela v St-Prex. Přijel vlakem z Lausanne v 14.52 se spoustou síly a taškou jídla včetně buchet. Rychle jsme mu od nich pomohli. Táboříme opět u místního moře Lac Leman poblíž Allaman. Přes den bylo bez mráčku, horko, noční koupel úžasná. Zase nám šplouchaji vlny. Celý den nás provázel výhled na Mt. Blanc. Je i na snímku. Zítra u Nyon chceme přejít do Francie. Dobrou noc. Vašich pět vyslanců. (Nyon – hlavní město evropského fotbalu – sídlo UEFA. 20.7. zrovna probíhá losování LM a EL, ve kterém má ČR 4 želízka. Tak snad to naši poutníci dobře ohlídají… 🙂 – pozn.red.)

17.7.2012 23:49:47
Vyšli jsme po pobřeží Lac Leman, ještě v 21 hod. se pomodlili v kostele St. Sulpice a táboříme na pláži. Šplouchá to jak moře. Před chvílí jsme se koupali. Jsme asi 4 km před Morges.

17.7.2012 17:34:30       Vyhlídka na Ženevské jezero a Alpy – před Lausanne. Teď se chystáme podél břehu vyjít dál. Zítra očekáváme příjezd Martina. Počasí tu máme skvělé. Děkujeme za Vaší modlitebni a smskovou podporu a každý den se za Vás také modlíme. Vaši poutníci Soňa Ida, Majka, Jirka a František

16.7.2012 17:34:13
Další autentické foto (bez bližší lokalizace)

15.7.2012 22:36:01
První foto přímo od poutníků !!! (přes MMS – omluvte horší kvalitu)

Včera (14.7.) večer před Romontem. Teď tábořime u potoka za Moudon-em. Dobrou noc přejí poutníci.

13.7.2012 21:44:38
V pátek 13. stále krásně. Krásný byl i Freiburg. Večer začalo pršet,  tak jsme vstoupili do kláštera cisterciáků v Hauterive. Ve 4.15 se jdeme modlit a v 6.30 zas :-).

12.7.2012 21:37:28
Další krásny den:  Sensegraben – St.Antoni-Tafers. Táboříme s výhledem na Fribourg. MIJF.

11.7.2012 22:41:14
10.7.: Amsoldingen – Riggisberg,  přeháňka, jinak oblačno,  stanování u lesa.
11.7.: Přes Rüeggisberg, Schwarzenburg,  spíme u řeky Sense. Je to senza. Už vidíme  francouzské hory Jura.

9.7.2012 20:56:12
Zdravíme! Bus nás  vyložil u Bernu, vlakem jsme dojeli do Thun, vykoupali v jezeře a došli pres Zwieselberg k Amsoldingen. Stanujeme u lesa. Byl krásný den. 4 poutníci

8.7.2012 23:36:45
S pomocí Boží. Ve 23.12 vyjíždíme z Florence. Na pouť za nás, Vás, farnost, rodiny, společenství… Žlutým busem do Bernu, vlakem do Thunu a pak „po svých“. Po Boží trase. Zdraví Soňa Ida + Majka + Jirka + František.